Regulamentul de reclamații
- Durata răspunderii pentru defecte este reglementată de dispozițiile legale în vigoare. Răspunderea pentru defectele mărfurilor furnizate de noi este de 24 de luni, dacă nu se specifică altfel.
- Dacă apare un defect la produsul cumpărat în termen de 24 de luni pentru consumator sau 12 luni pentru achizițiile pe baza unui cod de identificare fiscală (CIF), cumpărătorul are dreptul să reclame acest defect. Un defect nu poate fi considerat o schimbare a proprietăților produsului care a apărut în această perioadă din cauza uzurii, montajului necorespunzător, utilizării incorecte sau a altor intervenții neadecvate.
- Reclamațiile, inclusiv remedierea defectului, vor fi soluționate fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data depunerii reclamației.
- Procedura de reclamație poate fi inițiată dacă produsul reclamat este complet și reclamația nu contravine principiilor generale de igienă.
- Răspunderea pentru defecte nu trebuie confundată cu durata de viață a produsului, adică perioada în care produsul, utilizat și întreținut corect, poate dura în funcție de proprietățile sale, scopul destinat și diferențele în intensitatea utilizării sale.
- Conform Codului civil nr. 367/2000, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea mărfii. Dacă decide acest lucru, trebuie să ne contacteze în scris și să returneze produsul neutilizat în ambalajul original în termenul stabilit. După primirea produsului returnat, vânzătorul va returna imediat clientului suma corespunzătoare într-un mod convenit anterior. Suma returnată va fi egală cu prețul produsului minus costurile de transport. Produsele nu se returnează cu plata ramburs. Astfel de produse vor fi returnate expeditorului.