AHProfi s.r.o. | Formular de reclamatie

Formular online pentru completarea unei reclamații, returnarea sau schimbul de bunuri. Formularele individuale pot fi descărcate mai jos.

Client
Bunuri de plângere

 

Dacă aveți întrebări cu privire la procedura de reclamație, vă rugăm să contactați departamentul nostru de reclamații - contactul este furnizat mai jos.

Lucrător autorizat:

Veronika Tomíšková

E-mail:

reclamatii@ahprofi.ro

Telefon:

+40 725 717 086

 
Documente de descărcat

Word

PDF

Raportul pentru reclamaţie Raport de reclamație - docx Raport de reclamație - PDF
Formular de retragere din contract în termen de 14 zile Model retragere din contractul de cumpărare timp de 14 zile - docx Model retragere din contractul de cumpărare timp de 14 zile - PDF

Cum se procedează la returnarea mărfurilor în termen de 14 zile și la solicitarea mărfurilor

 

Returnarea în termen de 14 zile

Locul în care trimiteți reclamația este sediul vânzătorului - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02, Dýšina.  Atașați formularul de retragere completat la produsele în termen de 14 zile de la achiziționarea bunurilor.  Formularul poate fi descărcat aici.

Reclamația produselor

Locul în care trimiteți reclamația este sediul vânzătorului - AHProfi s.r.o., V. Brožíka 427, 330 02, Dýšina. Atașați formularul de reclamație completat la produsele, pentru descărcare aici. Cu formularul completat, veți accelera soluționarea reclamației dvs.

Informații importante și avertismente

Kupující ve vlastním zájmu zajistí, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zákazníka následně budeme kontaktovat po skončení reklamace k vyzvednutí zboží (k očekávání zásilky). (Cumpărătorul se asigură, în interesul său, că mărfurile sunt ambalate într-un material de ambalare adecvat și suficient de protector care îndeplinește cerințele de transport al mărfurilor fragile și va marca lotul cu simbolurile corespunzătoare. Apoi vom contacta clientul după finalizarea reclamației pentru a ridica marfa (pentru a ne aștepta la expediere).)

Trimiteți mărfurile pentru reclamație - dacă este posibil - în ambalajul original. Transportatorul nu este responsabil pentru expedierile ambalate prost / necorespunzător / insuficient. ATENȚIE - în cazul mărfurilor revendicate ambalate necorespunzător (insuficient), garanția nu poate fi acceptată dacă se constată deteriorarea mecanică a produsului în timpul transportului.

ATENŢIE! - Nu trimiteți niciodată bunurile la ramburs! Pachetul trimis ramburs nu va fi acceptat.

Este în interesul cumpărătorului să verifice imediat bunurile livrate (incomplet sau daune mecanice).
După 24 de ore, o astfel de reclamație nu poate fi făcută decât dacă un raport de avarie este emis de compania de transport.

Pentru o soluționare mai rapidă a reclamației, este recomandabil să urmați următoarele instrucțiuni:

  1. Contactați compania noastră (angajat al departamentului de reclamații - contactați mai jos pe acest site).
  2. Îndepliniți raport de reclamare și atașați la bunuri.
  3. Trimiteți dovada proprietății bunurilor revendicate împreună cu bunurile (factură, chitanță - dacă este posibil o copie).
  4. Descrieți defectul cât mai concis posibil, manifestările sale sau frecvența apariției.
  5. Împachetați mărfurile cu atenție și, de asemenea, curățați-le.

Aflați mai multe la Termeni și condiții a v Reklamačním řádu.